Ezt várja a kínai fiataloktól a nagy múltú divatház a jövő évben. A szépségipari termékek sikeréért pedig ugyanaz a Jacques Cavallier-Belletrud felelős, aki a vállalat emblematikus parfümőre.
Ígéretes stratégiával rukkolt elő a Louis Vuitton. Az LVMH luxuscsoport vezérmárkája 2025 végén új rúzscsaláddal kíván betörni a kozmetikai iparba, mindezt azért, hogy élénkítse a fogyasztókat Ázsiában, de főként Kínában, ahol az elmúlt években visszaesett az érdeklődés a luxustermékek iránt.
A monogrammárka célja, hogy 100 eurós rúzsaival exkluzívabb vásárlói réteget célozzon meg, mint versenytársai – a Diornál hasonló termék 30 és 50 euró között mozog – ezzel is megerősítve a prémium kategóriás márkaimázsát. Az ügyhöz közel álló forrás elmondta, a „Louis Vuitton az 1997 és 2012 között született Z generációt szeretné megnyerni, aki a millenniumiak mellett 2026-ra a luxusügyfelek 75%-át fogja képviselni”.
(Kép: Postera)
A szükségszerű diverzifikáció
A szépségipari szektorban történő megjelenés nem új keletű a luxusmárkák körében. Egyre inkább népszerű trend, mellyel a cégek szoros elkötelezettséget kívánnak elérni a fogyasztók részéről. Pharrell Williams, a többszörös Grammy-díjas amerikai énekes, jelenleg a Louis Vuitton férfi részlegének kreatív igazgatója nemrég új parfümjével debütált; a „LVERS” ugyanazt támasztja alá, amit a 100 eurós rúzsok, a márkaóriás szenvedélyesen elkötelezett az innováció és a kínálat bővítése iránt.
Vigyázó szemetek Ázsiára vessétek
Hogy miként alakul a Louis Vuitton sminktermékek sorsa az ismert márkák által telített piacon, nem tudni. A fent említett generációkba vetett hit mindenesetre megvan, mert ahogy a közeli forrás állítja: „A lakosság ezen szegmense különösen érzékeny a kozmetikai termékekre, amelyeket a luxushoz való hozzáférés szimbólumaként érzékelnek.
Forrás: Meet&Match
Kiemelt kép: Magda Ehlers/Pinterest